მე, ჯადოსნური ჯოხით ხელში…

დღეს დამესიზმრა, რომ ვიყავი ჰოგვორთსში, პროფესორ მაკგონაგალს მივყვებოდი, აი ხიდი რომ არის ხო იცით დაღუნული სკოლაში? იქ. ბნელოდა და ლუმოს მაქსიმას გავიძახოდი სულ. პროფესორმა მითხრა გინდა კოღოებმა დაგვკბინონო და ამიტომაც ყველა ერთად ჩავაქრე, მერე ავანთე, მერე ისევ ჩავაქრე და ავანთე.

პროფესორმა ის გამომხედა მივხვდი, ჯობდა ისევ ჩამექრო.

მივედით. ჰერმიონი იყო, მალფოი, მე და პროფესორი. მალფოის რაღაცის აღება უნდოდა, მე მინდოდა ხელი შემეშალა. გადავაგდე. რაღაც მრგვალი იყო. მისწვდა.

ლუმოს მაქსიმა.

გაანათა, მაგრამ მალფოი მაინც მიდიოდა იმ რაღაცასთან.

ინკანტემ.

ის რაღაცა ჰაერში ავიდა.

აკციო.

ის ჩემს ხელთაა.

ჰერმიონამ მკითხა: “დაამუღამე ხო აკციო? ოღონდ ასსიო უნდა თქვა”

მეთქი კაი.

ამაზე დასრულდა ჩემი ჯადოქრობა, იმ მომენტში ძალიან ბედნიერი ვიყავი.

იმედია ამაღამაც ასეთი რამ დამესიზმრება.

ინფორმაცია exhaustedstudent
probably the youngest blogger...

Leave a Reply

