8 რამ, რაც არ იცით ჩემს შესახებ

ამ თაგ-თამაშში დღეს კნუტს დავათაგინე თავი და ისიც დამთანხმდა.

ხოოდა, 8 რამ რაც არ იცით ჩემ შესახებ:

  • ალბათ არ იცით, რომ მე-4 კლასიდან მოყოლებული წლევანდელი პირველი სემესტრის ჩათვლით, ყველა საგანში საბოლოო ნიშანი 10 მყავს და შესაბამისად წლიურიც 10-ია. მეორე სემესტრში რა იქნება ვნახოთ🙂
  • რომ მე ყველა ანგარიშზე (account-ზე) მაქვს სხვადასხვა და ამასთან მინიმუმ 19-ნიშნა და მაქსიმუმ 23-ნიშნა პაროლი.
  • რომ თავიდან როგორც Google-ის ერთგული მომხმარებელი blogspot-ზე ვიყავი, შემდეგ კი ვორდპრესს-ზე გადმოვედი, ბლოგსპოტის იზოლირებულობის გამო. (ვორდპრესსზე უფრო მეტი გკითხულობს).
  • რომ მე ჟურნალ Times-ის ვერსიით ვარ Person of the Year 2006.
  • რომ მე ვიცი HTML, CSS და Photoshop და ვაკეთებ ვებ-საიტების და სხვათა დიზაინს.
  • რომ გამიტეხავს მეგობრების ელფოსტები და პაროლი არ შემიცვლია.
  • რომ მე თავისუფლად ვფლობ 3 ენას და მეოთხეს ვსწავლობ.
  • რომ ფეისბუქზე ჩემი 349 მეგობრიდან, მხოლოდ 10-12 ადამიანს არ ვიცნობ პირადად.

9 გამომივიდა მაგრამ არაუშავს, იდნავ დავარღვიე თამაშის წესები.

ვთაგავ ჭინკას.

ინფორმაცია exhaustedstudent
probably the youngest blogger...

One Response to 8 რამ, რაც არ იცით ჩემს შესახებ

  1. Pingback: ტვიტერი ფეხს იკიდებს? « Kon Mu's blog

Leave a Reply

